مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت
۱۴۰۳/۲/۱۰
1402/12/15
برگزاری نخستین همایش بین المللی پوشش همگانی سلامت با برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع
نخستین همایش بین المللی پوشش همگانی سلامت با برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع با ارائه بیش از 60 سخنرانی توسط صاحبنظران داخلی و بین المللی در 5 پنل تخصصی درهمایش مذکور در روزهای 3شنبه و 4شنبه مورخ 15و16 اسفندماه 1402 با حضور نهادهای بین المللی مستقر در کشور و متولیان کشورهای مختلف به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سالن اجلاس سران برگزار شد. لازم به ذکر است ریاست محترم دانشگاه و ریاست محترم مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت و اعضای محترم شورای پژوهشی مرکز تحقیقات SDH شهرکرد در این همایش حضور داشتند.
محورهای پنجگانه این همایش شامل: برنامه سلامت خانواده و ادغام آموزش و نظام سلامت، برنامه سلامت خانواده و تقویت شبکه، برنامه سلامت خانواده و مردمی سازی نظام سلامت، برنامه سلامت خانواده و عوامل اجتماعی موثر در سلامت و برنامه سلامت خانواده و سلامت الکترونیک. در پنل های پنجگانه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه سلامت و بهداشت به صورت مساله محور با رویکرد پوشش همگانی سلامت با اتکا بر مدل جدید سلامت خانواده، تشریح داده شد. همچنین تبادل تجربیات ایران در کنترل بیماری‌های واگیر و غیرواگیر، ریشه کنی بیماری‌های مختلف و ارتقای سلامت مادر و نوزاد صورت گرفت.

تعداد بازدید:
72
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس : شهركرد، رحمتيه، دانشگاه علوم پزشكي شهركرد، ساختمان معاونت فرهنگي دانشجويي، طبقه همكف، مركز تحقيقات عوامل اجتماعي موثر بر سلامت   
تلفن:33332381-038            6-33335254
تاریخ بروز رسانی 1403/02/10
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal